Автомобили

Toyota се връща в ралишампионата?

Вестник "Авто Пазар", 22 Юли, 2010
44 коментари | видяна 1719
   ШРИФТ



Ръководството на Toyota разглежда възмоността за завръщане на марката в европейския ралишампионат, съобщава Nikkei.com. Въпроса е повдигнал старши изпълнителният директор Тадаши Ямашина (на снимката), който по-рано оглавяваше отбора на компанията във Формула 1 и поделението Toyota Motorsport.

Според него евентуално участие в състезанията би помогнало на фирмата да възстанови репутацията си след серията технически проблеми, които наложиха отзоваването на милиони автомобили за отстраняване на дефекти на педалите на газта и спирачките и на електрониката. "Toyota само би спечелила от автомобилния спорт в Европа", заявява Ямашина. "Ралишампионатът се радва на широко медийно отразяване."

Изпълнителният директор на компанията уточнява, че решение за завръщане на състезателните трасета може да бъде взето "след лятната ваканция". Той не пояснява за коя от сериите става дума, но според повечето специалисти най-вероятно Toyota ще се цели във WRC, в чиято основна категория в момента се представят само Citroen и Ford.

Toyota напусна световния ралишампионат през 1999 г., когато насочи вниманието си към Формула 1. Заради икономическата криза състезателната програма на японците бе прекратена миналия сезон, въпреки че болидът за 2010 г. бе напълно проектиран.

 Ключови думи: Toyota WRC
Коментари към статията
1 Марто
Положително 14:29 22.07.10

Отговор
ще бъда много радостен да ги видя отново във wrc като достоен конкурент на малкото марки останали в ралито , бих се радвал много и на завръщане от страна на сеат които и без това вече нямат заводски отбор в wtcc :)

- + Одобрения: 11
Неодобрения: 12

2 JTD
Неутрално 16:24 22.07.10

Отговор
+1 Марто
Дано стане реалност, защото WRC-то от няколко години е много скучно, не само заради доминацията на Льоб. Едно време имаше по 4-5 заводски отбора и беше супер интересно! Няма да забравя как Карлос Сайнц загуби световната титла от Томи Макинен, защото королата му се "предаде" 500метра преди финала на РАК Рали Великобритания. :)

- + Одобрения: 9
Неодобрения: 22

3 Пашо
Отрицателно 19:41 22.07.10

Отговор
Поредната посредствена марка. Нито е МЕРЦЕДЕС, нито е BMW, затова toyota е менте.

- + Одобрения: 21
Неодобрения: 19

4 vic
Неутрално 20:27 22.07.10

Отговор
Може ли да си толкова прост...

- + Одобрения: 14
Неодобрения: 14

5 vic e prav
Положително 20:58 22.07.10

Отговор
Да, природата понякога е жестока...

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 12

6 Пашо
Отрицателно 21:01 22.07.10

Отговор
С какво тойота е повече от Мерцедес и BMW, а ми кажи и ме убеди в обратното. Ако ме убедиш, ще стана фен номер 1 на тойота и няма да я имам за марката менте.

- + Одобрения: 18
Неодобрения: 13

7 pipi
Положително 22:57 22.07.10

Отговор
Тоята са n1
нимa кво да те обейдавам
идват например 200 000 км и са като нови.
немските не са лоши ама не издържат толкоз

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 10

8 Пашо
Отрицателно 23:23 22.07.10

Отговор
pipi ти вярваш ли си на глупостите, които си написал. Моята 124 88година е вероятно над 700 000км и си работи безпроблемно, а тойота мине ли около 200 000км и се налага тотален ремонт на тойота, марката менте. pipi, не се пише Тоята, а се пише тойота. А колкото до: "нимa кво да те обейдавам" - ти няма и с какво да ме убедиш, защото тойота си е марка менте. pipi оправи си правописа.

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 8

9 KRAISO
Отрицателно 23:34 22.07.10

Отговор
пашо! кога си карал ти тойота ?

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 14

10 Пашо
Отрицателно 23:43 22.07.10

Отговор
Сами вие феновете на тойота го доказахте, че тойота са менте. Като няма с какво да ме убедите, че тойота не са менте и почнахте с обидите, а това е признак на безсилие и слабост, но е разбираемо за вас феновете на марката тойота, която е менте и затова нямате с какво да я защитите.

- + Одобрения: 21
Неодобрения: 19

11 Марто
Отрицателно 00:00 23.07.10

Отговор
пашо няам думи за тебе , карал съм тойота авенсис 2001 година d-4d двигател на 780000 км и върви като нова осъзнаваш ли го това нещо , второ защо мерцедес и бмв да са във врц след като нямат и 1 ден там , ако ги пуснат там вярвай ми и джуниър клас ще ги бие а и участват на достатъчно много места : мерцедес - дтм и ф1 , бмв - wtcc и ф1 , какво повече искаш , навсякъде всичко да е мерцедес и бмв ли - е няма как да стане.

- + Одобрения: 11
Неодобрения: 14

12 Марто
Отрицателно 00:05 23.07.10

Отговор
а и ми е интересно защо на всеки ред при теб присъства думата менте , толкова ти е беден речника за да измислиш друга ли? погледни се бе човек ставаш смешен не само пред мен а и пред цяла България , айде ти като си толкова отворен защити мерцедес и кажи че не е менте , докажи ми го защото въпреки че и аз съм фен на мергела мога до утре да успорвам всяко едно твое твърдение напук на теб . Такива селяндурчета като теб заслужават направо да им се направи нова държава и да вървят в нея с манговците да живеят , пещерняк!

- + Одобрения: 8
Неодобрения: 14

13 тойота
Неутрално 00:19 23.07.10

Отговор
абе пашо ти си май поредния заблуден фен на мерцедес който си мисли че разбира от коли...ако искаш взимай си изтърбушената 124-ка а аз ще взема една королка от същите години като твоя мерцедес а те даже не са и в един клас и почваме краш тест каране, яко по дупки,форсиране на двигателя до дупка и да видим коя ще издържи..аз съм сигурен че колкото издържи мерцедеса толкова ще издържи и королата няма значение че мерцедеса се води по висок клас...за да твърдиш че тойота е менте трябва изобщо да не разбираш от коли...единствения автомобилем производител който детронира даже и всемогъщите дженерал мотърс това е тойота, да убедят цял свят да им купува колите и да са номер 1 по продажби значи трябва да предлагат нещо повече от менте кола...а знаеш ли какво казва шефа на фолве груп "поставили сме си за цел до няколко години да станем най-големия производител на автомобили в света и да надминем тойота...и да ти кажа като ги гледам как предлагат все по-добро и по-добро качество на своите автомобили съм сигурен че това ще стане....за мен мерцедес просто останаха само един имидж....

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 24

14 Пашо
Отрицателно 00:29 23.07.10

Отговор
марто, марто лъжеш много. тойота авенсис 2001 година d-4d на тези километри, с този проблемен и сгрешен двигател, няма как да ги изкара, защото още на 200 000км и двигателя е вече за боклука- за справка: тойота ленд круизър 120 с двигател d-4d. Ако наистина имаше такава, най- много ти щеше да говориш против тойота. тойота е марка менте и няма с какво да я защитите.

- + Одобрения: 19
Неодобрения: 8

15 Пашо
Отрицателно 00:43 23.07.10

Отговор
13 коментар тойота: ти ме разсмя. Кой те излъга, че корола са здрави? И като те слушам ти личи, че ти си заблудения фен и нищо не разбираш от коли. Както е тръгнало не световната кризата ще довърши тойота, а тяхното лошо качество и калпава изработка. Когато почнеш да караш ще видиш, че съм прав. тойота винаги са били менте и залеза им е близо, докато възхода на Мерцедес и BMW ще продължава защото е вечен и защото не са ментета като тойота.

- + Одобрения: 18
Неодобрения: 8

16 Пашо
Отрицателно 01:05 23.07.10

Отговор
Не ви харесва истината, а предпочитате да живеете в измислен свят, в който най- хубавата кола е тойота. Сами вие феновете на тойота го доказахте, че тойота са менте. Като няма с какво да ме убедите, че тойота не са менте и почнахте с обидите, а това е признак на безсилие и слабост, но е разбираемо за вас феновете на марката тойота, която е менте и затова нямате с какво да я защитите. Давайте ми колкото си искате неодобрения, защото знаете че съм прав, защото тойота е менте. Спомних си една мъдрост- Че умния собственик на Мерцедес(Пашо), не трябва да спори с обърканите фенове на марката менте тойота(обърканите, които не са сядали зад волана), защото хората няма да разберат разликата.

- + Одобрения: 22
Неодобрения: 6

17 тойота
Неутрално 06:59 23.07.10

Отговор
пашка май ми се струва и че ти целия си менте.хахахахха големия разбирач.

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 17

18 KRAISO
Отрицателно 10:17 23.07.10

Отговор
ПАШО! Ти си невежа и дано господ ти прости за думите които изричаш! Ти си просто един селянин от Смолянско,
който ше си кара Мерцедес 190 до края.....! Айде ходи прибери козите!

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 12

19 Марто
Отрицателно 13:15 23.07.10

Отговор
пашо пашо не лъжа изобщо , не се усещаха километрите на колата , тя си е с верига и просто няма какво да и стане защото е вечна , а за мерцедес 124 - мога да ти снимам 1 90-та година 300тд , на 200к км сипваш 30 литра нафта и нафтовата помпа не може да подкачи , целия е в ръжда се едно е с опелски ламарини така че не ми го хвали много и евала на тойота - ти целия си менте брат , кой те знае някой 18-19 годишен идиот с първа кола 124-ка за 2 бона щот си нямал за повече и ми го хвалиш тука смешник

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 26

20 ТМ АУТО
Положително 18:07 23.07.10

Отговор
Работя като приемчик в сервиз на "най-хубавите автомобили вечните ТОЙОТА" и смело мога да отговоря на всеки противник на тази ВЕЛИКА МАРКА.По цял ден в сервиза чоплим семки,тъй като ТОЙОТА са много здрави,не се развалят и се чудиме какво да правим,колкото да минава времето.пашо ти изобщо имаш ли представа,че мерцедес и бмв вече не са престижна марка защото ТОЙОТА им взе всичките верни клиенти и вече няма кой да ги купува,запомни го пашо.ТОЙОТА не карат само тези,които не са достойни дори да произнесат името й.ТОЙОТА е направила най-вечния двигател на света D-4D,който изминава над 2 000 000 км без да вижда механик и е техническо чудо.ТОЙОТА имат най-красивия дизаин и интериор и поддръжка не и трябва,защото японска кола означава вечна кола.

- + Одобрения: 13
Неодобрения: 0

21 M_SUX
Неутрално 18:46 23.07.10

Отговор
Nevedenieto ne e... blajenstvo i taka otegchen ot vtorokachestvenoto, nashiqt chas nastypi tyk i sega. Prozaichni glupaci-ni6to unikalno vsi4ki izglejdate ednakvi.Nikoi ne moje da zaqvi che Mercedes karat na star imidj, fools.Imenno az sym sobstvenik na mercedes i ostawam vcepenen ot fakta che za 5 xilqdi lewa az poluchawam IMIDJ, ZDRAVINA, STIL, LUKS.Mercedes opredeleno sa izmislili golqma chast ot towa koeto moje da si izmisli prez 120godini.Mercedesite ne sa za vseki-towa e kato muzikata, rock-a ne e za vseki no v tazi chalgarska durjava e proqwa na dobur vkus.Neka da pogovorim za Toyota "след серията технически проблеми, които наложиха отзоваването на милиони автомобили за отстраняване на дефекти на педалите на газта и спирачките и на електрониката." ima li kakwo da se kaje poveche :), no shte dobavq i ne6to ot men. Ot qponskite koli Toyota pravqt nai-groznite koli kato vidq Avensis na ulicata mi se d...ra za coroli da ne govrim moje bi poslednata im gore doly krasiva kola e Toyota celica koqto e sprqna ot proizvodstvo. Postoqnno slusham kak Toyota sa nai-prodavanite avtomobili dawam vi analogichen primer ama vednaga :) v Bulgariq kato 70% si kupqt NARODNA KAIMA i NARODNI KRENVIRSHI towa znachi li che sa nai-dobri?:)Mercedes ne se i opitwat v America vsqka 2ra kola da e MERCEDES zashtoto togawa shte se zagubi smisula i shte stane narodna kola kato Toyota.

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 4

22 Пашо
Отрицателно 20:00 23.07.10

Отговор
20 коментар тм ауто: Вчера написах една мъдрост- Че умния собственик на Мерцедес(Пашо), не трябва да спори с обърканите фенове на марката менте тойота(обърканите, които не са сядали зад волана), защото хората няма да разберат разликата, но като ти прочетох коментара те видях какъв лъжец си. Мен ли ще лъжеш с тоя сгрешен двигател d-4d и мен ли ще лъжеш, че е бил техническо чудо?- най калпавия двигател(ако изобщо заслужава да го наречем двигател )направен някога. Такива мошенници като теб се възползват от обърканите души и им пробутват марката менте-тойота- кола менте.

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 7

23 Corolla
Положително 21:03 23.07.10

Отговор
Ние имаме Корола и смея да твърдя,че е с един от най-хубавите двигатели д4д...а ти Пашо си първия човек,който чувам да го плюе...да не би да те е яд че за много по малко пари Тойота предлага същото,че и по-добро качество от Мерцедес?И колкото и да харесвам 124-ката на Мерцедес точно,защото повечето хора които имат такъв избиват комплекси,никога не бих си я закупил,колкото и да искам...И още нещо...бедна ти е фантазията колко Е-класи са връщани в сервиз и то за много по-сериозни дефекти.Прочети една статия за японски автомобил и после за немски и сравни 2-та колко дефекти имат...Не мога да разбера защо трябва всеки да робува на една марка.Всяка марка има добри и лоши модели...ама на черното пък да казваш бяло...
Имаме познат със същата Корола като нашата д4д на 313 хил км и познай какво-нито един ремонт и безпроблемен ход.

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 11

24 ТМ АУТО
Положително 21:42 23.07.10

Отговор
До пашо:Не поиска ли да те убедят,че "най-хубавите автомобили вечните ТОЙОТА"са много над сгрешените мерцедес и бмв.ТОЙОТА са най-добрите автомобили на света-хем бързи,хем здрави,хем красиви и възможно всичко най-хубаво,което може да се очаква от един автомобил.Написах ти истината,а ти ме изкара лъжец и мошеник.Ще ти дам един съвет-не си копувай "ТОЙОТА",защото не е кола за теб.Представям си селянин като теб седнал в "ТОЙОТА"-как само ще грозиш прекрасата марка с грозната си селска кратуна.Карай си пашо скапаните мерцедес и бмв,защото само такива кратуни като теб им останаха собственици и фенове,докато всеки нормален човек вече кара "ТОЙОТА".Ти пашо не си виновен,че имаш достъп до компютър с интернет,а главния виновник са алчните доставчици на интернет,които не се задоволиха с големите градове и нормалните села,а прекараха и дадоха достъп до интернет на полу-хора като теб,живеещи по разни затънтени краища-изостанали села,махали,колиби-където ни вода от водопровод има,ни знаете какво е канализация.Заради алчните доставчици на интернет сега четем на този полу-човек пашо излиянията.Ей пашо полу-човек,знам че ел.захранването на твоя компютър идва от гинератор за ток и я ми кажи какъв вид е-бензинов или дизелов.

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 0

25 Vw Group
Неутрално 22:20 23.07.10

Отговор
Ей ТМ АУТО , ти си някакъв измислен човек "психясъл" , колко трябва да си тъп , че да кажеш че тойота е велика марка ,хахахахаха , препродавам коли и веднъж си купих , Тойота Корола Версо 2.2 d4d 136hp , много проблеми , тракане,хлопане,гори много масло,нафта , въобще голям боклук , проблеми с дюзите...и т.н. още много , вътре е изцяло с някакви гадни пластмаси , все едно си я купил от магазин "Всичко по 1 лев" като отидох в представителството на Тойота в Русе , ми то пълна с коли в сервиза , най-вече Ярис,Корола и Авенсис , едвам я продадох за 15000лв. и е 2006г. , миналата седмица взех Vw Touran 2.0 TDI Highline 2005г. , ходих на пълен преглед в Volkswagen-Porcshe София , абсолютно никакви проблеми по цялата кола , където се сетиш е перфектно ,а е на 240000км , а Тойотката беше на 190000км , Фолксвагена е много по-безшумен и бяга повече , на 2-ра 40-60км/ч , чупи вратове честно, а макс.скорост 215-218км/ч и е 140к.с.! НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ТОЙОТА,ТОВА СА НАЙ-ГАДНИТЕ АВТОМОБИЛИ,КАКТО И ДА ГИ ПОГЛЕДНЕТЕ,НЯМА ПО-ДОБРО ОТ MERCEDES,BMW,AUDI,VOLKSWAGEN & PORCSHE !!!!!

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 10

26 Corolla
Неутрално 23:12 23.07.10

Отговор
Мога ли да попитам колко беше гаранцията на VW,Mercedes,BMW & Audi?-И на телевизора ми гаранцията е по-дълга...А на Мазда,Тойота,Киа и Лексус?Защо дори Дачия има по дълга гаранция от "елитните" ви марки?

- + Одобрения: 9
Неодобрения: 8

27 Пашо
Отрицателно 23:37 23.07.10

Отговор
24 коментар тм ауто: Моята 124 смятам да я продам и да добявя малко спестени пари и да си взема на старо Мерцедес очиларка комби, а не някоя тойота- марка менте с проблемния псевдо двигател d-4d. Аз съм човек кравар и не съм плашлив, цял живот съм се борил. Не ме е срам, че съм израстнал на село защото съм се изучил и съм много по- грамотен от теб, което си личи по правописа- не се пише гинератор, а се пише генератор. Имаме малък краварник, с което си вадим хляба като продаваме млекото, отделно развъждам кавказки овчарки и гледаме малко птици но само за нас. Прасета не гледаме, защото в нас не се яде свинско. Думата менте ще си я пиша когато си поискам, тъй като знам разликата от: млякото по магазините и млякото на нашия краварник, както и знам разликата между колата менте- тойота и Мерцедес. Двамата ратаи- леля Иванка и келеша Гено, които пасат кравите и чистят след животните карат японски бракми, само ги хвалят, а щом им дадем надницата бързат да ги ремонтират. За разлика от теб аз не чопля по цял ден семки,тъй като през деня съм зает и само след вечеря имам време да седна пред компютъра. Собственикът на мандрата от съседното село, на който продаваме млякото- Стоян кара тъмно зелен джип тойота ленд круизър 120 с двигател d-4d, на който така му трака дизела ( като чувал с орехи ), че като запали от неговото село чак го чуваме в нашето как трака.

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 4

28 хонда-фен
Неутрално 00:54 24.07.10

Отговор
пашо ...да спори човек с теб все едно да си пусне радиото и да спори с радиоводещия, не мога да те разбера какъв ти е проблема като тойота ти е менте карай си мерцедес и забрави че тойота съществува а не само да повтаряш едно и също,разбери на никой фен на тойота не му пука за твойто мнение...а колкото до Vw Group пич макар че съм фен на японското автомобилостроене не мога да не кажа че за някои неща си прав..например откакто тойота за да задоволи все по разрасналото се търсене на световните пазари изнесе производството в други страни и качеството драстично падна докато фолве си произвежда колите в германия и постоянно подобрява качеството...и наистина версото дават проблеми защото се правят от турци а пък ТМ Ауто не е прав да казва че тойота е много по качествена от мерц и бмв......но почти по нищо не им отстъпва.. аз съм голям фен на хонда и само това карам но никога няма да почна да обиждам другите марки....имам пари и за мерцедес 2004-5 модел но няма да си купя не защото са боклуци а защото на мен не ми харесва,всеки втори взе да кара мерцедес и бмв аз пък искам да съм по-различен а пък ако ще мерцедес и бмв да са най-великите не само сега а и завинаги това си е техен проблем аз си карам хондичката и даже позаслушайте се и ще ме чуете как си свиркам доволно...поздрави на всички и бъдете обективни...

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 3

29 big
Неутрално 08:01 24.07.10

Отговор
toyota dasi naemat dobar dizainer za vatreshnoto oburudvane che vatre novite im modeli napomniat za toyota tercel 1986godina.

- + Одобрения: 8
Неодобрения: 1

30 ТМ АУТО
Неутрално 11:12 24.07.10

Отговор
До пашо и всички противници на на тази "ВЕЛИКА МАРКА-ТОЙОТА"-:вие не сте хора,всеки човек знае,че"ТОЙОТА"превъзхожда,която и да друга марка автомобили и никога в историята си не са имали лош модел или дефекти,а който твърди обратното не е достоен да се докосне до тази"ВЕЛИКА МАРКА-ТОЙОТА".пашо негово величество"ТОЙОТА ЛЕНД КРУИЗЕР 120"оборудвана с най-вечния двигател на света D-4D,който изминава над 2 000 000 км без да вижда механик и е техническо чудо,е най добрия джип произвеждан някога-най-качествен,най-красив външно и вътрешно,най-аеродинамичен,най-стабилно пътно поведение,най-бърз на асвалт и най-проходим извън пътя.Разни уази,г класи,хамъри,дефендъри,витари,самураи всички ги видяхме,че за нищо не стават и изобщо не са джипове."ТОЙОТА ЛЕНД КРУИЗЕР 120 D-4D" изобщо не се нуждае от поддръжка,а не и трябва,защото японски джип означава вечен джип.Заповядвам на пашо да ми даде извинение,че обиди най-"ВЕЛИКА МАРКА-ТОЙОТА",както заповядвам същото и на другите,които писаха против най-"ВЕЛИКА МАРКА-ТОЙОТА".

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 2

31 ТМ АУТО
Положително 11:23 24.07.10

Отговор
Забележка:коментар 30 вместо ПОЛОЖИТЕЛНО ОТНОШЕНИЕ съм дал неутрално.

- + Одобрения: 1
Неодобрения: 2

32 Vw Group
Неутрално 11:26 24.07.10

Отговор
Тойота Ленд Круйзер 120 просто няма как да измине над 400000км , какви 2млн. ти луд ли си , и то прави 400000км нали се сещаш ,че на всеки 50хил.км , е в бокса по за 1 седмица , нито е най-бърз,нито е най-проходим,нито е с най-добрата аеродинамичност,нито е най-красив , много ти се иска да е така но не е , не пресилвай толкова много нещата , Тоарега е много по-красив и здрав от Ленд Круйзера , и е доста по-бърз със W12 450hp , вдига 260км/ч без проблем, вечния джип е G-klasse-ТОЙ Е НАЙ-ПРОХОДИМ,ДОКАЗАНО Е ПО-OFFROAD СЪСТЕЗАНИЯТА ОТ ЕДНО 10Г. НАСАМ !!! няма смисъл да опорстваш за това и Ленд Круйзера е добър , малко по-ниска класа е от Тоарега но си заслужа парите , все пак е по-евтин от Тоарега!

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 1

33 benz
Положително 19:52 24.07.10

Отговор
a pak vw na 100000km veche si smenial dva pati skorosti i 6 pati okachvane.toyota e svetlini godini pred vw group.

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 10

34 TROSHACHA DO VW GROUP
Неутрално 02:48 25.07.10

Отговор
KOLEGA NE SE IZKAZVAI NEPODGOTVENO!!!TUAREGA SI E SAMO ZA ASFALT.TOVA E LUKSOZNA LIMUZINA S VISOK KLIRENS-NISHTO POVECHE.TAKIVA DJIPOVE S NEGOVATA PROHODIMOST HORATA NARICHAT-PARKETNICI!!!A PUK G KLASATA MALKO TUJNO NO PRILICHA NA NESHTO SREDNO M-DU KATAFALKA I AKVARIUM.S TAZI IZDIALANA S BRADVA FORMA NISHTO NE E PROMENIANO POVECHE OT 20 god.NITO AERODINAMIKA NITO VOZIA NITO VIZIA.GROZNO KATO SMURTTA.(toyota land cruiser nissan parol mitsubishi pajero-tova sa korabite na pustiniata)AIDE SUS ZDRAVE!!!

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 10

35 хонда-фен
Неутрално 03:22 25.07.10

Отговор
do Wv Group значи този път мисля че тотално не си прав, поне според мен, съгласен съм само че туарега е по красив на външен вид от Ленд Круизера а за здравина базирайки се на мненията на повечето собственици на двете марки, ленд круизера е с едно рамо по напред по издръжливост,проходимост и т.н дори има една модификация на ленд круизер която е по-голяма от обикновения ленд круизер и струва 150 000 лв а туарега започва от 130 000лв така че и тука не позна..виж какво приятел аз също много харесвам фолксваген и ако ми изпадне добра 4 подържана за добри пари не бих се замислил но ти така ги сравни двата джипа все едно сравняваш туарег с лада нива ...чакай малко усети се.... и двата джипа си имат предимствата и недостатъците, както ти каза "трошача" туарег е паркетен джип, той е и създаден с такъв имидж не говорим за версиите които се пускат на париж дакар, те нямат нищо общо с обикновения туарег

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 12

36 Vw Group
Неутрално 10:41 25.07.10

Отговор
оххоо , трошач не си познал , Г-класата се произвежда от 1979г. досега само интериора е променен , а екстериора не , и то нарочно според теб Мерцедес защо държат едно и също купе 31г. , еми нарочно , защото на offroad е непобедим,гледай състезания НЕ Paris Dakar , а offroad , да видиш че откъдето минава Мерца , Патрола и Ленд Круйзера си мечтаят да минат от там ! хонда-фен , говорим за Ленд Круйзер 120 , а не 100 , какви са тия 150000лв. за Тойота , аз ще си взема Q7 или GL или пък Х5/6 , за тези пари , и джиповете от 150-200 бона , също са добри извън пътя , аз съм виждал много случки със такива джипове и са доста добри в калта или снега , не се влияйте от някакви приказки!

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 4

37 TROSHACHA DO VW GROUP
Положително 15:45 25.07.10

Отговор
KOLEGA KAKTO VINAGI -VUPROS NA VKUS I PREDPOCHITANIA!!!

- + Одобрения: 1
Неодобрения: 17

38 Vw Group до TROSHACHA
Положително 15:49 25.07.10

Отговор
YES !!!

- + Одобрения: 2
Неодобрения: 13

39 ТМ АУТО
Положително 18:37 25.07.10

Отговор
Заповядах на полу-човека пашо и на всички противници на "ВЕЛИКАТА МАРКА TOYOTA" да ми дадат извинение.Освен извинението,което все още не е дадено ви заповядвам да ми поискате прошка когато ми го давате,защото обидихте,честта на "ВЕЛИКАТА МАРКА TOYOTA".Извинението не е за мен,а е за ВЕЛИКАТА МАРКА TOYOTA",както и прошката,която ще поискате пак е от "TOYOTA",но ще я дадете пред мен и също ще ме помолите за извинението.Грешка на техниката са:мерцедес,бмв,порше,ауди и всичко,което не е тойота."ВЕЛИКАТА МАРКА TOYOTA"са най-големите и точка по въпроса.

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 5

40 Vw Group
Неутрално 21:43 25.07.10

Отговор
ГРЕШКА НА ТЕХНИКАТА СА : МИТСУБИШИ,СУБАРУ,ТОЙОТА,МАЗДА,ХОНДА И ДРУГИТЕ ИЗМИШЛЬОТИНИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ВЕЛИКИТЕ МАРКИ СА : ФОЛКСВАГЕН И МЕРЦЕДЕС , ВСИЧКО ДРУГО НЕ СТРУВААААААА !!!!!!!

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 8

41 benz
Неутрално 21:50 25.07.10

Отговор
za benza sam saglasen ama vw po dobro ot toyota i subaro neshto si v greshka.

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 1

42 ТМ АУТО
Положително 11:32 26.07.10

Отговор
Пак е понеделник и отново съм на работа,а в сервиза на"ТОЙОТА"е пълна скука.Вънка вали дъжд,а следобед с механиците ще ритаме топка в сервиза. Когато имаме работа сменяме само крушки и филтри,а масла много рядко.Коя друга марка освен "ТОЙОТА" е направила най-вечния двигател на света D-4D,който изминава над 2 000 000 км без да вижда механик и е техническо чудо.ТОЙОТА имат най-красивия дизаин и интериор и поддръжка не и трябва,защото японска кола означава вечна кола.Сутринта се появи в сервиза една жена,която бе закупила от нас "ТОЙОТА КОРОЛА D-4D"и на въпросната жена и се било сторило,че колата и не вървяла добре,но аз и дадох да се качи в голфа на Къдравия и след като тя го покара каза,че по хубава кола от нейната"ТОЙОТА КОРОЛА D-4D"няма и потегли щастлива и горда,че е собственичка на"ТОЙОТА",а не е собственичка на голф 5.

- + Одобрения: 2
Неодобрения: 0

43 Vw Group
Неутрално 22:23 26.07.10

Отговор
Аз със психично болни хора не се занимавам , вари в некоя лудница , ще попълниш критерийте до дупка !

- + Одобрения: 0
Неодобрения: 5

44 тойота
Неутрално 23:51 26.07.10

Отговор
слушай Vw Group нека да говори каквото си иска няма да му промениш мнението както и мнението на никой почитател на японското, както и те няма да променят твоето а да твърдиш че най великите марки са фолве и мерцедес, на това диагнозата е една...тотална заблуда

- + Одобрения: 1
Неодобрения: 0

Въвеждане на коментар към статията



Визуална кептча
Въведи кода:

mobile.bg не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.

Корекция на Моите Обяви Моят Бележник
Седмичен бюлетин на mobile.bg
Вашият e-mail:
Последни VIP обяви
Toyota Picnic
6999 лв.
1999г.
127000км.
София
09.09.2010/22:24
Toyota Yaris
5700 лв.
2000г.
86000км.
София
09.09.2010/21:06
Статии за Автомобили
Поскъпват "Гражданска отговорност" и "Автокаско"
Вестник "Авто Пазар"
9 Септември, 2010
Намаляват опашките за шофьорски книжки?
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Конкурс "Най-маниашко BMW" - финал
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Bentley модернизира Continental GT
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Opel показа новата Astra GTC
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Търсене в статии
Анкета
Кога спазвате ограниченията за скорост?