Автомобили

МВР иска по-високи глоби и нови камери

Вестник "Авто Пазар", 13 Юли, 2010
79 коментари | видяна 7175
   ШРИФТ



Вътрешният министър Цветан Цветанов смята, че трябва да се завишат глобите за три основни нарушения - превишена скорост, шофиране след употреба на алкохол и неправоспособност. От Вътрешното министерство предлагат това да влезе в сила от месец септември тази година.

На заседание на Консултативната комисия излезе още предложение да бъде увеличен броят на камерите по пътищата. Идеята е парите, събрани от глоби на заснети от камери, да се събират в специален фонд, който да субсидира закупуването на нови камери, както и запълването на дупки по пътищата.

Друго от предложенията на комисията е разходите за кръвни проби за алкохол вече да се поемат от водачите на МПС. Ако предложенията бъдат приети, глобата за неправилно изпреварване, например, ще стигне 500 лева. Предвижда се увеличаване и на всички останали парични глоби.

Относно придобилите правоспособност скоро водачи, които в закона се определят като "нови", се предлага през първите шест месеца те да шофират с придружител, притежаващ книжка поне от четири години. Освен това автомобилът трябва да е със стикер, обозначаващ ползването му от нов водач.

Предлага се още да бъде намалена границата за алкохолно съдържание в кръвта на новите водачи, която сега е еднаква с тази на останалите - 0,5 промила, а се предвижда тя да стане 0,2 промила. Същата граница ще е максимално допустима и за водачите на товарни автомобили с опасни стоки.

От КАТ предупреждават, че месеците юли и август са най-критичните за движение по пътищата, най-вече заради натоварения трафик към Черноморието и контролът в тези точки ще бъде засилен.

 Ключови думи: КАТ глоби
Коментари към статията
1 Tricolore
Неутрално 20:12 13.07.10

Отговор
Няма да им спирам на тея боклуци.Ако искат и 1000лв. да напраят актовете ше ги подминавам като пътни знаци.

- + Одобрения: 41
Неодобрения: 31

2 asd
Неутрално 20:33 13.07.10

Отговор
ВЪТРЕШНО МИНИСТЕРСТВО ИЗДУХА ВСИЧКИ ПАРИ И СЕГА РЕШИХА ДА СИ ГИ ВЪРНАТ ОТ ОБИКНОВЕННИЯ ЧОВЕК КАТО НАПРАВАТ ГЛОБИТЕ НЕПОСИЛНИ ЗА ПЛАШТАНЕ ГЛЕДАТ НИ КАТО КАСИЧКИ А СЛУЖИТЕЛИТЕ НА МВР СИ ПРАВАТ КАКВОТО ИСКАТ И ЗА ТЯХ ГЛОБИ НЯМА
ТЕ СА НЕДОСЕГАЕМИ
ИНАЧЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА ИМА КОНТРОЛ НО ДА Е ЗА ВСИЧКИ

- + Одобрения: 57
Неодобрения: 8

3 speed
Неутрално 20:48 13.07.10

Отговор
500 leva za nepravilno izprevarvane.togava za previshena skorost trqbva da e 2000 leva :D

- + Одобрения: 39
Неодобрения: 8

4 fast
Неутрално 20:52 13.07.10

Отговор
qka snimka.da znaete che kamerite hvashtat do 250 km

- + Одобрения: 39
Неодобрения: 6

5 privilegirovania
Неутрално 20:56 13.07.10

Отговор
ПОЛИЦАИТЕ КАРАТ КАТО МАЛОУМНИ, БЕЗ КОЛАНИ С МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И СИ ПИЯТ АЛКОХОЛ.
ДА НЕ ГОВОРИМ ЧЕ НЯМАТ НИТО ВИНЕТКИ НИТО ЗАСТРАХОВКИ НА ЛИЯНИТЕ АВТОМОБИЛИ.

- + Одобрения: 58
Неодобрения: 3

6 глобите
Отрицателно 21:01 13.07.10

Отговор
глобите са прекалено високи и най малкото нарушение струва 1/4 от минималната работна заплата. каква е тая пумия наречена държава не знам !!?

- + Одобрения: 43
Неодобрения: 9

7 abcd
Неутрално 21:01 13.07.10

Отговор
Не знам защо негодувате колеги ако искат и 10000 да станат глобите, редовния и стриктния шофьор не би трябвало да го притеснява!А и ако разгледаме нещата от друга гледна точка - погледнете някоя статистика за жертвите в БГ от катастрофи причинени от превишена скорост, може би някой мисли и за това ,а не само как да си "напълни гушката" .И все пак тези ограничения са сложени от хора с преценка по добра от нашата, така че карайте внимателно и умната на всички !

- + Одобрения: 36
Неодобрения: 26

8 hov
Отрицателно 21:07 13.07.10

Отговор
te taka i taka sega kakvoto i da stane pi6at nesuobrazena skorost.. pove4e ot tva nakade da ni precakat

- + Одобрения: 33
Неодобрения: 5

9 Right
Отрицателно 21:09 13.07.10

Отговор
Tova veche e prekaleno! Parvo da hvanat da mi opravat putq po koito si trosha kolata vseki den, posle da me globqvat s po-visoki sumi. PISNA MI ot glupavite katadjii, vchera mi izgorq edninia ksenon (( nqmashe kak da go podmena zashtoto na passat 6 triabva da svalia cqlata bronq, da ne govorim che struva 200 lv krushkata )) sreshtu men se zadade patrulka s nerabotesht far obarna i me sprq za da mi napishe fish za "bez farove". Daa*ba tapite kopeleta, vikam mi" vie li mi davate primer , te otgovarqt - ne se zaqjdai i ne ni gledai da ne stane losho... Triabva kakto stqgat nas, taka i te samite da hvanat da se stegnat i da izchistat polovinata kradlivi kopelenca ot sistemata si !!!

- + Одобрения: 31
Неодобрения: 7

10 abcd
Неутрално 21:28 13.07.10

Отговор
Ами то точна това се казва, че парите се предвижда да отиват във фонд за закупуване на камери и запълване на дупки.А що се отнася до колегата ,който заплаши със смърт първо малко порасни и се научи да се обоснававаш когато не си съгласен с нечие мнение,защото ако започнем всички така няма да можем да разрешим и най-малкия проблем.Но може би така е свикнал българина ,слагаме всички полицаи,политици и какви ли още не под общ знаменател - една черна овца да има и цялото стадо става черно. Това ,че има корупция е така ,но ти щом си против кажи какво направи за да се премахне."Вчера" и ти даде на полицая нали ,както всеки от нас ,Защо не каза да ти напише ,пък утре като не си съгласен отиди и обжалвай.

- + Одобрения: 28
Неодобрения: 6

11 asddsa
Положително 21:33 13.07.10

Отговор
Нека да ги вдигат,че какви безобразия съм виждал по пътищата!!!!
Много станаха безсмъртните шофиори и пияните надрусани измети !!!!
Да вдигнат глобите трикратно,че българинът спазва правилата когато му бръкнат в джоба !!!

- + Одобрения: 30
Неодобрения: 18

12 pk
Неутрално 21:41 13.07.10

Отговор
zaboga bratja kupuvajte radar-detektodri

- + Одобрения: 38
Неодобрения: 6

13 vanko
Неутрално 21:52 13.07.10

Отговор
километража на Вектра Б, вероятно 2.0L 100 kw, моята на теа километри е на същия RPM

- + Одобрения: 17
Неодобрения: 9

14 xristo
Неутрално 21:53 13.07.10

Отговор
emi da po dobre da dam 100,200lv za anti-radar otkolkoto desetokratno za globa

- + Одобрения: 28
Неодобрения: 5

15 Suzuki
Отрицателно 22:05 13.07.10

Отговор
Последно на радар минах с 254км/ч. Дали им е отчело не ми дреме, но не им спирам грам. Карам мотор и нямам намерение да променям поведението си. Тия мъжки п*тки с колата са ми писали поне 5 несъществуващи акта...заслужават до края на живота да не им спирам!

- + Одобрения: 27
Неодобрения: 21

16 roni
Неутрално 22:05 13.07.10

Отговор
kolegi saglasen sam da se povi6i kontrola po pati6tata s kameri i taka natatak no tezi globi 6te stanat neposilni za pla6tane tova e bezobrazie makar 4e ne me u4udva ni6to vse pak e balgariq

- + Одобрения: 25
Неодобрения: 5

17 AMG
Неутрално 22:05 13.07.10

Отговор
uff.. tezi tapci se 4udqt kak da istiskat djoba i uspqvat s lainqni sredstva :)))0

- + Одобрения: 24
Неодобрения: 8

18 pe6o
Неутрално 22:13 13.07.10

Отговор
До 'Suzuki' Братле ти сам ще се спреш някаде гарантирам ти :)

- + Одобрения: 23
Неодобрения: 14

19 GOGO
Отрицателно 22:19 13.07.10

Отговор
Път като слънце! Ограничение 50 км/час! В храсталаците след него - засада от КАТ!
Могат ли пазителите на закона /ли може би abcd/ да обяснят смисъла на ограничението -
-за какви атмосферни условия се отнася- мокра, суха заледена настилка, нощ или ден, ясно или мъгливо време?
- за Поршето на abcd, което при 50 км/ч.спира за 15-20 метра или за КРАЗ, който при тази скорост спира за 50-60м./без да вземем впредвид времето за реакция на водача, която в голяма степен зависи от неговия опит и възраст/.
Ясно е, че такъв знак не може да вземе под внимание толкова много променливи параметри! Какъв е тогава неговият смисъл? Само полза за тези в храсталаците! Поради тази причина 90% от водачите и не мислят да се съобръзяват с такива безсмислени знаци!
Най-лошото е, че може би на 3 или 4 места наистина това ограничение е задължително да се спази... Тогава става лошо! Но, кой е миновен за обезценяването на забраните наложени с този знак?

- + Одобрения: 34
Неодобрения: 6

20 abcd
Неутрално 22:43 13.07.10

Отговор
Ами изказах се по горе ,че толерирам хората които са преценили този знак ,че трябва да е там и има нужда от него.Не крия ,че аз също съм се дразнил в такива моменти и съм превишавал скоростта. Но като си задавам твоя въпрос се замислям : Както нашето ЗДП така и в това на запад никъде не пише това ограничение за какви атмосферни условия е,за Порше или за Краз е,няма как да бъде по различно.А и технологиите постоянно се развиват, "утре" ще излезе кола ,която и в 1 метър ще спре ,но естествено няма да е достъпна за всеки. Така .че ако не искаме да се запознаем с изскачашите господа ,нека го спазим ограничението и да побързаме по-бавно.

- + Одобрения: 16
Неодобрения: 4

21 аз
Положително 23:12 13.07.10

Отговор
GOGO, извинявай, но не разбрах! Очакваш КАТ да ти поставят индивидуални знаци, съобразени с автомобила, който караш в момента, метеорологичната и пътна обстановка и състоянието ти?

- + Одобрения: 17
Неодобрения: 4

22 Suzuki
Отрицателно 23:21 13.07.10

Отговор
Пичове всичко опира до парите. Имаш пари - не спазваш знаци и ограничения. Колко пъти сте виждали като дойде паяка да започне от най-евтината кола? Колко пъти 2 коли минават на жълто и спират раздрънканата Лада? Ако ще 500000лв да е глобата, тя ще е за "простосмъртните" явно и то не за друго, ами защото ушевите не знаят кой е в тая кола и кого познава. Смех! На автопилот 135 на магистрала Хемус ме спряха и ми викат 163... Аз поглеждам часовника на радара и гледам преди 5мин. Викам кво е тва? Той ми вика: еее гледай по моя часовник. С колата си карам горе долу по правилата, с мотора разберете няма такъв кеф да им видите тъпите физиономии като минеш покрай тях и не ги отразиш... Сами са си го заслужили!

- + Одобрения: 24
Неодобрения: 4

23 nfs
Неутрално 23:24 13.07.10

Отговор
kolata e vectra b 1.8 16v

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 8

24 hhk
Неутрално 23:36 13.07.10

Отговор
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/1953608838-Iskat_drastichno_povisoki_globi_za_narusheniya_po_patishtata.html

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 2

25 инструктор
Неутрално 23:56 13.07.10

Отговор
Здравейте колеги! Глобите ще бъдат отново само за българските водачи!В курортите масово се управляват мотопеди и мотоциклети от чужденци без каски на главата, ама с българите е по лесно-носи си документите, ще му вземат талона или справка ще направят ...имаш или не възражения ще те нарисуват...И това ако не е дискриминация.А как ще коментирате заснетите нарушения на скоростта от МПС с чужди номера,дали няма да е нарушен ЗААН докато се установи водача чужденец, ако изобщо го търсят.....Събираемост на глобите ще има ако на място се взема книжката и се връща след заплащане,като се дава срок от примерно 3часа след отнемането за придвижване било то банката,паркинг или дом.Много може да се направи, но нали трябва да има и вратички в закона/карай си вечно с изтекъл срок на акт/.

- + Одобрения: 21
Неодобрения: 1

26 eckotrade
Неутрално 00:00 14.07.10

Отговор
abcd,,,kakvo gi za6titava6 tezi izmisleni policai i razporedbite im ,nito lev ne otiva za pati6ta ,sayrajeniq ,i magistrali,vsi4ko gy6at ypravleniqta im ,i ministerstvata,a nie davame li davame pari za globi i 4asti za razbitite si koli?????

- + Одобрения: 14
Неодобрения: 1

27 5000 lv
Неутрално 00:14 14.07.10

Отговор
5000 leva e cenata za svoboda na putq.Tolkova stryva sreden klas "pistarka" s kaskata i zabravqte za kameri snimki i KAT.CHernata kaska ne e registrirana na adres v MVR :) :) PRODAVAITE KOLITE I NE IM PUKLNETE GYSHITE:) :)

- + Одобрения: 20
Неодобрения: 4

28 KoHcKaMyXa
Неутрално 00:25 14.07.10

Отговор
Не е прекалено ако сега си давал по 20 лева от сега на татъка ще даваш по 100 най малко ! Или може би това е един от начините Бат Бойко да пълни така изпразнената хазна ама не ... корупциятя по пътищата ще процъфтява още повече и то в условията на икономическа криза :-)

- + Одобрения: 21
Неодобрения: 1

29 Paco
Отрицателно 00:40 14.07.10

Отговор
nikakvi pari zatia bokluci !!!!!!!!!!!!

- + Одобрения: 21
Неодобрения: 4

30 abcd
Неутрално 00:48 14.07.10

Отговор
Ами МуХа ,ако наистина тези 100 лв. са много за теб,след като ги дадеш веднъж мисля ,че следващия път ще се замислиш дали пак да караш така.И корупцията ще процъфтява докато има кой да дава пари ,но и нали си чувал ,че "не е луд този който яде баницата ,а този който я дава".Извода е ,че не друг ,а ние провокираме корупцията !

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 7

31 отвратен
Отрицателно 01:00 14.07.10

Отговор
Жалкото в цялата ситуация е, че МВР и в частност КАТ нямат за цел да контролират движението и да цивилизоват водачите, а да събират пари от хората по един или друг начин! Никои не го е грижа за това каква е пътната култура на хората! Продават книжки на всеки които може да извади 500лв.! "Грамотни, неграморни няма значение стига да си плати пък след това нека се трепе" - така ми вика един катаджия!!! Толерират се всякакви идиоти по пътя, стига да може да си плати на място необходимата сумичка! Пияни, заляни нека си карат - той е син на еди кой си, а това че ще затрие някой невинен човек на кой му пука! Да не говорим за състоянието на пътищата! За дупките убийци всички знаем, а за адекватна сигнализация знащи и маркировка пък няма въобще да говорим! Там където има нужда от тях ги няма, а иначе така наречените хранилки висят с години някъде забравени след някои ремонт на пътя и ограничават скоростта на 30км/ч на трилентов път и осигуряват добър доход на нашите неподкупни полицаи! А че несъобразената скорост е проблем и в много от случайте е фатална за това няма спор, но много може да се направи преди да се бръкне дълбоко на гавроша в джоба за това, че е превишил някъде скороста с 10км/ч.

- + Одобрения: 24
Неодобрения: 1

32 onzi
Отрицателно 01:39 14.07.10

Отговор
Neznam koi bukluk e slagal i slaga tia pove4eto bezmisleni ograni4eniq na 4etri lentov pat 60km ograni4enie i pove4eto sa bezmisleni.I na tiq bukluci kade se kriqt i debnat horata zad hrasti i darveta....

- + Одобрения: 15
Неодобрения: 2

33 reno
Отрицателно 01:58 14.07.10

Отговор
teq policai nqma da sprat katastrofite kato uveli4at globite za6toto nikoi ne spazva ograni4eniqta dori i slujitelite na МВР,a trqbva da se napravqt p1ti6tata za6toto zaradi tezi dupki stavat katastrofite bqga6 ot nqkoq i xop onq idva nasre6ta i togava nakade...

- + Одобрения: 11
Неодобрения: 1

34 vaskes
Неутрално 08:22 14.07.10

Отговор
BRATQ VSI4KO E ZA PARI ZA EDNI IMA ZAKONI ,ZA DRUGI NE!!! DOKATO SE PRODAVAT KNISHKITE PO REPOVETE ZA VESNICI I PE6A DA HODIM PAK 6TE IMA KATASTROFI,A POLICAITE SA NAI GOLEMI TE KRADCI,AZ ZIVEQ V LULIN I IMA EDIN SVETOFAR KOITO PUSKA I DVETE DVIZENIQ NA ZELENO,A BUKLUCITE NE SIGNALIZIRAT DA OPRAVQT SVETOFARA ,A 4AKAT I VZIMAT PARITE NA HORATA,KATO GLEDAT EDINIQ 4E E ZELEN,ZNA4I TI SI MINAL NA 4ERVENO,KAZVA6 IM A TE VIKAT NE MOZE6 DA DOKAZE6 ,TAKA 4E VSI4KO E ZA PARI !!!!!

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 1

35 ludiq
Неутрално 09:04 14.07.10

Отговор
teq se 4udat kak da zemat parite na horata ako iskat i 1000lv da e globata shte ima katastrofi po patq zaradi teq patishta i nai ve4e zaradi lainari kadeto si kupvat knishkite

- + Одобрения: 12
Неодобрения: 0

36 benz
Неутрално 09:12 14.07.10

Отговор
az sam saglasen da se plashtat visoki globi ama malko dasi korigirat ogranicheniata na skorosta.ima na dosta mesta shirok i dobar nov pat s ogranichenie 90km.takav e patiat e79 ot uchastaka ot pernik do dikanite shirok i nov pat s takova ogranichenie.i kintite koito vzimat ot globi dagi vlagat v novi patishta a ne da treseme v tia kenefi che mi pisna da treperia nad okachvaneto na moiata zashtoto e air matik i tam e strashno,i ne samo na moiata vseki koito tia patishta mu barkat v djoba e odvraten ot taia jalka darjavica.

- + Одобрения: 9
Неодобрения: 3

37 ruslan
Отрицателно 09:17 14.07.10

Отговор
pe6o dobri pojelania davash na kolegata suzuki,samo neshtasnik moje da pojelae takova neshto na kolega ama ti si znaesh a i to se vrashta...

- + Одобрения: 10
Неодобрения: 4

38 gad
Неутрално 10:16 14.07.10

Отговор
Пълни глупости са намислили, ще си плащам пробата за алкохол.. че те ще вземат да спират всички, направо им сложете и по един аптекар и като в макдрайв - спират те, купуваш и бегаш. От цялата работа ще спечелят само продавачите на радардетектори, а аз ще си карам по правилата и ще ме хванат за шланга!

- + Одобрения: 11
Неодобрения: 2

39 Anti KAT
Отрицателно 10:25 14.07.10

Отговор
Teq tapi furajki pak na na6 grab iskat da jiveqt, nqma da spiram nqma da pla6tam izlizam v nelegalnost, neka da me globqwat nqmam ni6to na moe ime ako 6te i 20 000 da e globata dreme mi!

- + Одобрения: 9
Неодобрения: 4

40 hks
Неутрално 10:56 14.07.10

Отговор
golqma tapotia e che trqbva sled kato vzemesh knishka 6 meseca da karash s predrojitel

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 5

41 Randity
Неутрално 11:37 14.07.10

Отговор
Ха-ха-ха чак ще инвестират в запълването на дупки и нови камери хахахха Цветан Цветанов сам не си е повярвал как го е казал.Как ще запълва дупки оправданието ще е още са малки..а за камерите те са нови за какво да ги сменяме и хоп още 1 нов Мерцедес :X

- + Одобрения: 8
Неодобрения: 3

42 Iwan
Неутрално 13:09 14.07.10

Отговор
Глобите трябва да са високи а който е редовен водач няма за какво да се притеснява.Аз скоро пеживях катастрофа .Блъсна ме млад водач на 21 ,изпреварваше на забранено с превижена скорост .Колата ми за нищо не става а му написаха акт за незпазване на дистанция А аз дето можеше и да пострадам по лошо само късмета ме спаси какво да кажа.То и полицаите трябва да си вършат съвестно работата а не да се крият по храстите за 20 лева .Те са да контролират движението а не впоследствие да констатират нарушения и да искат пари (като просяци са станали ) ако се виждат по пътищата хората ще спазват правилника

- + Одобрения: 17
Неодобрения: 2

43 turbo
Неутрално 13:11 14.07.10

Отговор
po hubavo da slojat poveche kameri no da nqma policai

- + Одобрения: 11
Неодобрения: 1

44 go6o
Неутрално 15:10 14.07.10

Отговор
nai lo6oto e 4e edinstveno u6ev 6te e nadalavera,avsi4ko ostanalo 6te e postaromu

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 1

45 dodo
Положително 15:36 14.07.10

Отговор
da napravqt ne samo po visoki globite trqbva i zatvor a ne maminite sin4eta s luskavi koli da minavat na 4erveno da karat s 200km/h v grada i da se razminavat i praseta umrete zatvor za tiq koito piqt i karat i za sustezatelite iz grada

- + Одобрения: 8
Неодобрения: 0

46 SnoW
Неутрално 16:04 14.07.10

Отговор
Много мнения..неможах да прочета половината,а и като видях как говорят 1/2 от присъстващите..разбрах,че половината нямат книжки..или имат..но определено не разсъждават като зрели хора.Замисъла е там..че хората са го измислили заради нас и нашата безопасност..като неискате да плащате толкова високи глоби,ще спазвате правилата.Не съм ли прав?Аз лично съм на 20..влекът ме високи скорости..мощни коли и тем подобни истории.Карам бързо,само когато имам възможност..или просто закъснявам и наиситна бързам.Но съм разумен.
Също искам да отбележа,че наистина доста пъти се минава метър..и какво сички се оплаквате ? Непредпочитате ли да си платите..нали..или предпочитате да ви пишат акт на стойност 200-300 лева ? Стига сте говорили някакви небивалици..доста добре са го замислили хората,който направи нарушение е длъжен да си плати глобата..и от 1 страна е добре че ще оправят пътищата..но дали ще ги оправят или ще се скрият и тези пари вече е друг въпрос.
И също искам да отбележа че ограниченията в тази държава на тези големи болеварди е нелепа..няма как да искат да спазваме правилата,докато не си оправят ограниченията..маркировките и т.н. :) хубав ден ви желая

- + Одобрения: 10
Неодобрения: 0

47 JET LI BAVAREC
Отрицателно 18:39 14.07.10

Отговор
НЕКА ПЪРВО СИ ОПРАВЯТ ПЪТИЩАТА И ТОГАВА ДА НАЛАГАТ ГЛОБИ.ДАВАМ ВИ ЕДИН ПРИМЕР ВСЕКИ БОЖИ ДЕН МИНАВАМ ПО БОТЕВГРАДСКО ШОСЕ И СЕ НАСЛАЖДАВАМ НА ПЪТ ТИП ДУНАВСКИ ВЪЛНИ ДАЖЕ СИ МИСЛЯ ЧЕ Е НАПРАВЕН ТАКА ЗА ДА НЕ МОГАТ ХОРАТА ДА КАРАТ С 60-80 КМ ЗИМАТА СПУКАХ 2 ГУМИ ТОЧНО ПРЕДИ ДИАНАТА НА СЪЩОТО ТОВА ШОСЕ И ДАДОХ 500 ЛВ ЕЙ ТАКА ЩОТО НЯКОЙ НЕ СИ Е СВЪРШИЛ ЛЯТОТО РАБОТАТА И НЕ Е ПРЕДОТВРАТИЛ ПОЯВАТО НА КРАТЕРИ ТАКА ЧЕ АЗ СЪМ СЪГЛАСЕН ЗА ГЛОБИТЕ НО НЕ И В ТОВА СЪСТОЯНИЕ НА ПЪТИЩАТА.ДОРИ ДА НАПРАВЯТ ВИНЕТКАТА 20.00 ЛВ ТИ ЩЕ ГИ ДАДЕШ КАТО ЗНАЕШ ЧЕ ИМАШ ХУБАВ ПЪТ НА КОИТО ИЗПИТВАШ УДОВОЛСТВИЕ ОТ КАРАНЕТО

- + Одобрения: 13
Неодобрения: 0

48 NIKS
Неутрално 18:46 14.07.10

Отговор
хаха километражчето е на опел и някой го е пълнил яко евала за което , нестига че караме по пътища дето се вика дупка до дупка ами на всичкото отгоре и овеличават глобите ТИЯ ГЛУПАЦИ ОТ БТВ И РЕПОРТАЖИ ИМ СТАВА ВЪПРОС ЗА ТОЗИ НА ГРАНИЦАТА НА ГЪРЦИЯ КЪДЕТО ГЛОБИТЕ ЗА КОЛАНИ БИЛИ ОТ 200ЛВ. НАГОРЕ А ЗА ПРЕВИШЕНИ СКОРОСТИ И ЗАТЪМНЕНИ СТЪКЛА ТЕ КАРАЛИ ДА СЕ ВРЪЩАШ ИЛИ СВАЛЯШ НА МЯСТО И НА ТЕЯ НАЩЕ ИМ ДОШЛА ИДЕЯТА АЙДЕ И ТУКА ЧЕ НАЩЕ БИЛИ МНОГО НИСКИ СЯКАШ СИ НЯМАМЕ ДРУГИ ПРОБЛЕМИ???

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 2

49 maryo
Отрицателно 18:49 14.07.10

Отговор
abe te chuvat li se kvo govoryat te samite policai da si vidyad gazovete kvo pravyat posle da gonyat obiknoveniya grajdanin inache neka globi da ima

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 5

50 bobo
Неутрално 22:31 14.07.10

Отговор
kakvoto i da se pravi kakto i da se pravi 6te se istrepvame vinagi za jalost e taka

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 2

51 veso
Неутрално 22:35 14.07.10

Отговор
kakvi sa nashite policai prosti i edri selqnduri nedobreobrazovani i glupavi nqkoi ot tqh ne mogat edno izrechenie da kajat kakto trqbva osven - "vish sa 20 lv i zabravqme kakvo se e sluchilo".

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 3

52 gerchev
Неутрално 22:43 14.07.10

Отговор
kolegi situaciqta e slednata: tes apashi iskradaha vsichko i sega sa chudqt otde da zemat nqkoi lef da slojat v haznata. s izvinenie rabotata e m....a si e...a

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 3

53 Vectra
Отрицателно 00:05 15.07.10

Отговор
Не стига, че има дупки по-главните пътища а сега и тези глоби! За какво си плащаме данъците като няма ефект нито има знаци нито има нормални пътища? Само си трошим колите?

- + Одобрения: 9
Неодобрения: 1

54 silno_vazmoten
Неутрално 01:23 15.07.10

Отговор
kato mlad shofior mi nablaskaha pone 5 nesashtestvuvashti akta . Nqkoi nagli katadjii sa me pitali KAK SHTE DOKAJESH CHE TOVA NE SE E SLUCHILO ?
Posle zapochnah da ne im spiram i tova raboti . Ako nqkoi slanchev den vi pishat akt che ne ste im spirali, sas svidetel gi sadish i prodaljavash po staro mu . To s takiva " katadjii" nqma opraviq . Ne razbiram zashto chichko "palka v g**a " moje da kara bez kolan i da govoti po telefona , pak az ne ? Imam nagli poznati takiva kadeto me pitat " Zashto slagash kolana ? Az sam s karta ." Slagai si kolana predi da sam ti pahnal kartata v cheteca ....

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 1

55 nx
Неутрално 01:51 15.07.10

Отговор
znachi netrqbva da spiram kato iskat da me sprat

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 2

56 benz
Неутрално 09:00 15.07.10

Отговор
abe te i za parite ot vinetkite kazaha che shte izpolzvat za zapalvane na dupkite ama pak si tresem v iami i se luleem vse edno si na kon.

- + Одобрения: 7
Неодобрения: 0

57 vlado
Отрицателно 12:03 15.07.10

Отговор
и аз прочетох някои от мненията !!! хора разберете полицаите са най-голямата напаст вместо да помагат на хората кво става ? само пари взимат искат ми 600 лв за "А" категория актовете щели да вдигат ... ПЪТИЩАТА СА НИ "СУПЕР" !!! минах през неравности с мотора паднах и кво ... даи да купим камери ... дупките не са от значение !!! Нека вдигнат глобите нямам против и 5000 да ги направят но като тръгна по пътя 1 дупка да няма !

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 2

58 boris
Отрицателно 13:45 15.07.10

Отговор
ох направо съм бесен след един месец трябва да си взема книжката и ко , няма да мога да карам сам 6 месеца те тез луди ли са ве.Хората на вънка в щатите карат примерно от 17 или 16 не съм сигурен със предружител още като нямат книжки , ние обаче като вземем тогава с придружител.И аз ко се едно ако искам да ида се да съм примерно с баща ми , аз по хубаво да са бях возил само.

- + Одобрения: 2
Неодобрения: 4

59 TROSHACHA
Отрицателно 15:39 15.07.10

Отговор
1.POVOD ZA PO VISOK REKET 2.DO SEGA NIAMASHE SUBIRAEMOST-SEGA OSHTE POVECHE 3.NACHINA NA KARANE E MANTALITET HARAKTEREN OTDELNO ZA VSIAKA NACIA-NIAMA KAK DA SE PROMENI S GLOBI TOVA E NACHIN NA JIVOT 4.HORATA MRAZIAT KAMERI ZASHTOTO SE CHUVSTVAT KONTROLIRANI KATO...ROBOTI 5.SHTE STANE MODERNO DA SE JIVEE IZVUN GRADA TAM KUDETO NE MOGAT DA TI SE BURKAT SNIMAT I PODSLUSHVAT 6. BULGARIA -ABSURDISTAN STRANATA NA VECHNIA PREHOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 2

60 TROSHACHA DO abcd
Отрицателно 15:45 15.07.10

Отговор
TI SI SGLOBKA PROIZVEDENA NA KONVEIR SUS PREDVARITELNO ZADADENI PARAMETRI!!!ZA TOVA I MNENIATA TI SA BEZJIZNENI I BEZ ZNACHENIE.TI SI SUZDADEN DA SLUSHASH I IZPULNIAVASH!!!ROBOT!!!

- + Одобрения: 2
Неодобрения: 3

61 vaskes
Неутрално 07:22 16.07.10

Отговор
SAZALQVAM 4E 6TE GO KAZA,NO TUK IMA MNOGO TAPI ISKAM DA MI OTGOVORQT TIQ KADETO ISKAT DA SE VDIGAT GLOBITE,ZA6TO PREDI AZ SAM SHOFIOR OT 98 GODINA NQMA6E TOLKOVA KATASTROFI PO PATI6TATA DAZE SME KARALI MOQ NABOR I BEZ KNIZKI,KATO GLOBITE BQHA 10 PATI PO NISKI OT SEGA,NE RAZBRAHTELI 4E TOVA SE PRAVI ZA PARI,AKO TE MISLEHA ZA BEZOPASNOST NQMA6E DA SE KRIQT A KATO GI VIDI6 OT DALE4E 6TE NAMALI6,MNOGO TAPI MNENIQ IMA TUK I KVO? GLOBI I SANKCII ZA NAS ,A ZA TIQ S PARITE I VRAZKITE NQMA? SAMO GLOBI I DANACI,AMA MAI KOLEGATA GORE E PRAV IMAM A4 150 KONQ I NQMA DA IM SPIRAM NA TIQ

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

62 marianski
Неутрално 10:40 16.07.10

Отговор
Повечето, които правят катастрофи са на по 18 - 19 години, карат като ненормални, а нямат никакъв опит, за умения и усет към автомобила и пътя да не говорим. Мислят, си че всичко им е позволено. Чувството за безнаказаност се формира в ранна детска възраст. Израза "К'во щи напраат тия бе, я им е... майката" се насажда от родителите още като дете. След това пробвай да го превъзпиташ - да спазва реда, да уважава останалите хора. Погледнете паркингите пред големите магазини - места колкото искаш, но се паркира едва ли не вътре в магазина. Не дай си боже да си инвалид. Простащината и неоправданото самочувствие е основния проблем на държавата, каквито и глоби да се налагат ще е все едно. Българина е страхлив, трябва твърда ръка и нещата ще си дойдат на мястото.

- + Одобрения: 8
Неодобрения: 0

63 GOGO
Неутрално 19:15 16.07.10

Отговор
Здравейте АВСD и АЗ,
При¬върженик съм на бързото каране. Това не означава движение с висока скорост. При конкретен път, натовареност на дви¬же¬нието, атмосферни условия, автомобил и техническото му състояние, умения и професионален опит на водача и 30 км/ч., и 20 км/ч. могат да означават бързо каране. Усетът за разумна скорост /не висока или ниска!/ се придобива след изминаването на хиляди километри, с цената на горчивия опит от стотици преодоляни инфарктни положения по пътя. Обикновено, при извънградски условия, автомобил в добро техническо състояние, наличие на средства за гориво и – основен и най-важен фактор! – липса на контролни органи, моята “граница на разумното” е между 110 и 150 км/ч. Да съм в границите на разумното за мен означава аз сам да се пазя от останалите участници в движението. Ако те ме пазят – значи се движа неразумно и всяка стотна от секундата невнимание е риск в игра, в която залогът е човешки живот или най-малкото – скъпи ламарини. Естествено – разбирам, че съм прекрачил тази граница и веднага трябва да отпусна десния педал!
Разбира се, че не искам специални знаци за мен!
Само коментирам безсмислието на знаците ограничаващи скоростта! Защо един КРАЗ ще мине при ограничението с 50 км/ч. и няма да бъде санкциониран, а ABCD с Порше-то като мине с 80км/ч /поне два пъти по-сигурно от КРАЗ-а като стабилност и спирачен път!/ - веднага ще отнесе глобата!
Утре, през мъгливия зимен ден, по заледения път като мина с 50км/ч през същото ограничение, няма да ме санкционират! Но никой няма да се интересува от моята безопосност, а само от това – спазено ли е ограничението или не!
Не искам да говоря за безкрайните ограничения при пресичания с второстепенни пътища, при бензиностанции, отбивки, крайпътни капанчета! Но, кой е одобрил и съгласувал проектите и организацията на движението за всички тези конфликтни точки по пътя? Защо от КАТ и съответните органи не са изискали – за всяко пресичане, бензиностанция, отбивка, капанче – да се осигури необходимата видимост, така че всеки да може своевременно да спре ПРИ РАЗРЕШЕНАТА ЗА ПЪТЯ СКОРОСТ!?!
Всички виждаме и знаем, че при липса на контролни органи, пренебрегването на знаците за ограничение на скоростта е тотално! Не вярвам – при тези условия – примерните шофьори да са повече от 10-15%. За съжаление, пълната обезценка на тези знаци води до друг неприятен момент! Всеки е минавал поне 100 пъти на ограничение с 20-30 км/ч над позволеното! Но, на 101 път се оказва, че забраната действително не трябва да се пренебрегва и само малцина успяват да се справят с по-високата скорост! Точно на такива места стават и голямите бели! Но, дали само шофьорите са виновни за това??

- + Одобрения: 6
Неодобрения: 1

64 xxx
Неутрално 21:35 16.07.10

Отговор
1da opraviat skapanite pati6ta 2da da sprat kat da se kriat po hrastite, a za globite,jestoki sa za prostosmartnite,za barovcite nema takiva!

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

65 иван
Неутрално 23:04 16.07.10

Отговор
Ще кажа следното:
1. Карам от 28 години.
2. Писна ми от констатациите на КАТ "превишена скорост". Щом излезеш от населено място на първокласен път - значи разрешено е 90 км/ч. Моля, ако пътят не е добър поставете съответните ограничения. Така цяля Европа ще ви се смее когато през 50 м се наредят знаци за ограничаване на скоростта. Няма ли занаци, това означава , че пътят е в добро състояние.
3. Зимно почистване. На 4.01.2009 г пътувах от село около Монтана до Силистра. 500 км за 10 часа. Мислех си,че поне отсечката Монтана-Враца е почистена( два областни града). Нищо подобно. Сняг 25-30 см. И когато стане белята от КАТ казват "несъобразена скорост". Нито дума за пътните условия, за фирмите по снегопочистването, които си прибират парите и хич не им дреме. Крайно време е да се забрави практиката - ще чистим когато спре да вали. Аз искам основните пътища да са чисти до асфалт целогодишно и без дупки.
4. Имам още много какво да кажа, но ми обяснете кога застрахователите ще започнат реално да предлагат полиците си в зависимост от допуснатите пътни нарушения от водача. И докога ще се правят на ударени, когато се налага да платят някакво обезщетение.
Забравих за Максим Ставийски. Така няма да стигнем доникъде. Пиян, смърт, тежко нараняване и накрая нищо. Аз няма да плащам за мего или за Борислав Великов. Така че, господа от КАТ - умната. Може глобите да ги направите и 1 милион, но кой ще ги плаща. И не ми говорете за глобите в Германия. Когато създадете същите условия за движение и стандарт на живот както в Германия ми се обадете.

- + Одобрения: 8
Неодобрения: 0

66 h
Неутрално 23:11 16.07.10

Отговор
нека имаме аутобаните на германия и да спазваме техните закони а колкото до глобите те ги вдигат защото част от тях стигат до ниво министър от всеки катажия " ох как не ми се пише"

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

67 venko baretata
Положително 10:53 17.07.10

Отговор
TAKA E PRIQTELI KATO NEMATE PARI NEMA DA KARATE...

- + Одобрения: 1
Неодобрения: 3

68 Митко
Неутрално 11:55 17.07.10

Отговор
Тея са малоумни, на средна заплата 300-400 лв. Да ми правят глоби от 500 лв нагоре. Е ако някой спре неправилно, защото не са осигурили места за паркиране, няма да яде 2 месеца, че да си плати глобавата. Като направят по две ленти в посока на всички междуградски пътища и като почнат да строят с качествен материал пътя да няма дупки, ТОГАВА ЩЕ СПРАТ КАТАСТРОФИТЕ. Да идат в Сърбия да видят как няма една дупка по пътищата и да се поучат. Няма кой да прави кирлива поддръжка на тея пътища, нито да ги засмоляват като се нацепят, за да не стават дупки, нито ги мият.

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

69 Митко
Отрицателно 12:09 17.07.10

Отговор
И някой каза, да не даваме подкупи. Дори и да искаш да си платиш кирливата глоба от 20 лв за минимално привишение на скоростта с 10 км, трябва да си загубиш поне 1 ден да го направиш, и е много по лесно да му ги дадеш на ръка. Това всичко може да се оправи, ако имаше поне 1 кадърен и компетентен в областта. Че всеки кирлив електронен магазин има онлайн плащания, а те ми дават по 300 000 лв за някви безмозъчни сайтове. Толкова пари изтекаха в тея т.нар. опити за правене на електронни правителства. Какво има толкова да се направи мащабируема база от данни с всички нарушения и възможност за плащане онлайн с безброй много методи за плащане, които се практикуват масово. Тогава ще видите, че едно 40% ще се повишат постъпленията. Да се сигнализира директно срещу полицаи и да се виждат действията срещу тях. Това е толкова лесно да се направи, ама ако почне всичко да става прозрачно...тогава кой ще яде баница а?

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

70 nobody
Отрицателно 18:21 17.07.10

Отговор
Вчера минах през Рижкия проход.... Просто нямам думи да ви опиша що дупки има там.... Жалка картинка!!!!
Остави това, че броят им прекалено голям, но и те самите са адски големи! И това ми било първокласен път...
Крайно време е управляващите да спрат да мислят как да вземат парите от народа под формата на високи глоби, а да се замислят, че този народ е и данъкоплатец и рано или късно ще им потърси сметка къде са отишли парите от винетки, данъци и т.н. Стига с този популизъм, а да разтворят кесията и да постегнат пътищата в България.

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

71 diablo
Отрицателно 21:38 17.07.10

Отговор
не може само с глоби и данъци да се живее,отделно че полицаите не си плащат данъците а и глоби за тях няма това ли ни е правовата държава и защо глоби то и без това по повечето пътиша не можеш да караш с повече от 100км от там нагоре е равносилно на комар

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 0

72 Лимби
Отрицателно 23:56 17.07.10

Отговор
за какво приказвате то няма даржава,всички са мафиоти,само гледат да земат от нормалния човек пари и да му .... маиката.

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 0

73 iv
Неутрално 00:23 18.07.10

Отговор
Моето мнение е че за да се намалят произшествията по пътищата трябва да се науччат хората да шьофират.Затова са инструкторите който според мен не си вършат работата на 50 %,и пускат убийци и самоубийци на пътя .За глобите,пак ще ги плащат само обикновените хора без стикери на стъклата,без номера на майор едикой си и тн.По горе беше писано за Бул. Ботевградско шосе и неговите дупки,а аз ще добавя акак е възможно булевард 4 платна в едната посока и пешаходни подлези оОГРАНИЧЕНИЕ 50км.ч.Най лошото е че колкото и мнения да испишем колкото и нерви да потрошим закона ще си го прокорат ,или кучетата си лаят керванът си върви....

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 0

74 dimitar
Неутрално 08:48 18.07.10

Отговор
shte plashtam 500lv za nepravilno izprevarvane ,ako vzimax zaplata 3 000lv,a ne kakto sega 650lv,edva smogvam da si izhranvam decata i plashtam smetkite,a bogatite stavat vse po bogati,spored men ne triabva da ima policai po patishtata da iskat pari na raka kakto e masovo javlenie

- + Одобрения: 3
Неодобрения: 0

75 Marin
Неутрално 13:58 18.07.10

Отговор
qvno dupkite na cvetanov v djoba da zapalnim

- + Одобрения: 4
Неодобрения: 0

76 iv
Неутрално 17:17 18.07.10

Отговор
От по високите данъци щяха да оправят пътищата ама нещо не станаха работите,после вдигнаха акциза на горивата ама пак нещо не стигнаха парите,после винетни такси нищо глоби нищо ако нещо съм испуснал моля да ме добавите.Ако се продължи така скоро за новородено дете ще искат 1000лв.щото то ще порасне и ще кара кола,а и докато порасне ще се вози по хубавите ни пътища....ПИСНА МИ.

- + Одобрения: 5
Неодобрения: 0

77 Draganmow
Отрицателно 22:00 19.07.10

Отговор
Веднъж (МИНАЛОТО ЛЯТО).Катаджиите ме спряха за превишена скорост и ми зеха кусор пари. Скорост на радара им- 217 к/м в час, а аз карах с околи 180.Гледам то засякло това преди 8 минмути.И тея ми викат,че радарите им отчитали правилно.Пък и т'ва криене из храсталаците...

- + Одобрения: 2
Неодобрения: 1

78 фифи
Неутрално 00:16 23.07.10

Отговор
Лошото в България е, че колкото и да се говори, колкото и да се пише - никой не го спазва и всеки гледа към другия. На нас все някой друг ни е виновен - да познавате някой който е спрян за превишена скорост опт полицаи и да не почнал да се обяснява... Най - елементарното извинение е - бързам, не видях знака или - не гледах километража. Един път си направих кефа да кажа на полицая: "Правих си кефа зад волана" и той се опули. Не, че не ми писа актче, но си го взех с кеф. На мнение съм, че КЕФА ЦЕНА НЯМА, но да не е за сметка на другите. За мен шофирането е удоволствие, особенно с мотора.Поне гледам превозните ми средства да са технически изправни, за да не се налага да съжалявам в последствие. Сам съм се учил и продължавам да се уча с всеки изминал километър, за едно лято имах 25000км на мотор и почти два пъти по толкова на кола, така че няма как да се научиш в гаража. Имал съм и 2-3 катастрофи, по моя вина едната по таван, но най ми дойде акъла като бях 1 месец без шофьорска книжка. Тогава за първи път се радвах на дупките по варненската магистрала от Шумен до Провадийско, иначе щях да съм сигурно още без книжка, щото км често показваше подобна на снимката скорост. Да слагат камери, но законите да са за всички, а не да ми казват полицаите(не ме познаваха): "толкова ли нямаш някой познат". Не, че нямам, ама ще ми трябват доста за всичките ми нарушения за 600км в България. Колко ли от нас си позволяват в чужбина да правят това. В Гърция ме глобиха 183евро за това че съм превишил скоростта с 12км и настъпал непрекъсната линия. Замислете се върху дадена ситуация - шофирате в градски условия с 70км и на кръстовище ви изкача един дрогиран посред бял ден и ви блъска странично - какво бихте си помислили??? Аз - трябвало е да стане, но ако бях с 50 можеше и да изскочи пред мен, можеше и да спра, но едно е сигурно - ще се прави кола, а виновниците... На тях не им пука, те дори не знаят какво са направили и въпреки всичка пак са на пътя. За пияни и дрогирани трябват солени глоби и затвор, без да се протакат дела. А за второ подобно нарушение - да нямат право да шофират поне 5 или 10 години, може и да им дойде акъла. За любителите на високите скорости - все ще им дойде акъла, дори от ЕГН-то.

- + Одобрения: 2
Неодобрения: 0

79 YOSKO
Отрицателно 10:07 23.07.10

Отговор
KOI IM SPIRA VE4E NA TIQ LAKOMITE

- + Одобрения: 1
Неодобрения: 2

Въвеждане на коментар към статията



Визуална кептча
Въведи кода:

mobile.bg не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.

Корекция на Моите Обяви Моят Бележник
Седмичен бюлетин на mobile.bg
Вашият e-mail:
Последни VIP обяви
Mercedes A140
4800 лв.
1998г.
134000км.
София
10.09.2010/00:23
Renault Scenic
6700 лв.
2000г.
140000км.
Плевен
10.09.2010/00:20
Статии за Автомобили
Поскъпват "Гражданска отговорност" и "Автокаско"
Вестник "Авто Пазар"
9 Септември, 2010
Намаляват опашките за шофьорски книжки?
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Конкурс "Най-маниашко BMW" - финал
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Bentley модернизира Continental GT
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Opel показа новата Astra GTC
Вестник "Авто Пазар"
8 Септември, 2010
Търсене в статии
Анкета
Кога спазвате ограниченията за скорост?